Pasak Jano Mariso, tokios inovacijos kaip
dirbtinis intelektas ateityje gali atskleisti dar daugiau gamybos potencialo.
Pavyzdžių jau esama, pavyzdžiui, FinRob. Robotas jutikliu nustato, ar tarp
automobilio durelių raukšlių panaudota pakankamai klijų – anksčiau tam tikslui
dureles reikėdavo perpjauti atsitiktinėse vietose. „Dabar sutaupome daugybę
tonų CO₂, nes mums nebereikia atiduoti medžiagų į metalo laužą“. Be to, norint
užtikrinti, kad toks automobilis kaip „Audi Q8 e-tron“ galiausiai
būtų pagamintas tvariai, būtina galvoti ne vien apie gamybą. Pavyzdžiui, „Audi“
reikalauja, kad tiekėjai gamintų akumuliatorių elementus tik iš atsinaujinančių
šaltinių. O kitose vietose pagamintos dalys, reikalingos „Audi Q8
e-tron“ sukomplektuoti, pavyzdžiui, akumuliatoriaus moduliai,
gabenami ne sunkvežimiais, o yra pristatomi į Briuselio vietą nulinės taršos
krovininiu traukiniu iš „Audi“ gamyklos Giore, Vengrijoje. Visos šios priemonės
padeda taupyti CO₂.
Šiuo metu maždaug penki procentai Briuselio
elektrinės išmetamų teršalų yra kompensuojami aplinkosaugos projektais, kad anglies
dioksido emisija būtų neutrali, nes jokiais kitais
būdais jo kol kas išvengti neįmanoma – tai apima, pavyzdžiui, su gamyba
susijusių komandiruočių metu išmetamus teršalus. Stragier mano, kad tikslas
aiškus: tęsti prasmingą darbą, kad kompensacijų poreikį būtų galima dar labiau
sumažinti. „Nulinio poveikio gamykla, energetiškai nepriklausoma įmonė su uždarais
ciklais – tokia yra mūsų vizija.“